Wednesday, December 8, 2010

standard one ;)

The first day in the school, mak aku sent aku kat sekolah rendah seksyen 19 dengan kereta waja dia. aku masuk sekolah with dia :) dah daftar apa semua aku duduk dalam kelas. cikgu pun berkata "selamat pagi murid-murid, hari ini kita akan mengenali satu sama lain. mula perkenal kan diri masing-masing, start dari hujung(aku) tuh" then aku stand straight dan berkata "my name is azim but just call me brad pitt, i stay at nineteen. thanks for listen" kemudian budak budak noob yang lain pula mengenalkan diri mereka. dah habis lah kira hari tuh. HAHA :D act, aku nak cerita pasal exam final aku time standard one. aku langsung tidak membaca sebelum exam sebab mak aku yang bacakan untuk aku sebelum tidur, di siap nyanyi lagi. HAHA :D then dah habis exam apa semua aku pun menunggu result dengan rileks nya ;) time result keluar, teacher call me first, then dia cakap "BRAD neh bagus lah, perfect semua A' cikgu bangga" aku pun reply "apa sangat lah result saya tuh teacher, setakat 5A' 100% senang sangat" teacher pun said "nanti ambil anugerah tau" aku forward "okay teacher, i see my schedule first okay" * cerita benar kot, korang tengok picture kat tepi tuh, that's girl is my sister dia pegangkan anugerah pelajar contoh aku, aku pegang anugerah pelajar cemerlang yang aku dapat :)

2 comments:

  1. HAHAHA :D
    uit uit !
    mengarut+merepek+meraban gilaa cerite nih !

    im as his sis dapat no1 okeh.
    anda yg dpt top10.
    adoy~~

    koya nye :p

    ReplyDelete